Το έργο «Δόκτωρ Γκλας» του Γιάλμαρ Σέντερμπεργκ παίρνει σάρκα και οστά στο θέατρο Olvio, με τη βοήθεια της Αγγέλας Σιδηροπούλου και του Παναγιώτη Μπουγιούρη. Δαίμονας στη σκηνοθεσία αλλά και στη δραματουργική επεξεργασία ο Στρατής Πανούριος.
Μπαίνοντας στο θέατρο θα παρατηρήσεις στη σκηνή ένα καλόγερο, ένα γραφείο, μια καρέκλα, μια πολυθρόνα πιο κει και ενδιάμεσα σπαρμένα στο χώρο κουτιά που δίνουν την αίσθηση βιβλίων. Ο τοίχος είναι στην ουσία ένας χάρτης πόλης. Μια κανάτα και ένα ποτήρι πάνω σε μια στοίβα βιβλίων, περιμένουν σιωπηλά. Ο Δόκτωρ Γκλας μπαίνει από την είσοδο των θεατών. Εκείνη τη στιγμή το πέρασμα χρησιμεύει ως δρόμος για να μας «παρουσιαστεί». Πηγαίνει στο ιατρείο του και από την πρώτη στιγμή μας κάνει γνωστή την αντιπάθεια που έχει με τον πάστορα. Όχι, δεν έχει γίνει τίποτα που να κάνει το γιατρό να αντιπαθεί τόσο πολύ αυτό τον άνθρωπο. Η ιδιοσυγκρασία του και ο τρόπος σκέψης του είναι οι αιτίες. Ο πάστορας Γκρεγκόριους αντιπροσωπεύει για αυτόν όλα όσα απεχθάνεται. Ο ίδιος πιστεύει πως η σεξουαλική πράξη αλλά και η γέννηση είναι αποτρόπαιες καταστάσεις, που μόνο πόνο μπορούν να φέρουν. Πιστεύει σε κάτι πιο αγνό και αμόλυντο και κρατά τον εαυτό του μακριά από όλες τις «επίγειες απολαύσεις». Είναι τριάντα τριών χρονών και παρθένος. Ο έρωτας του χτυπά την πόρτα με τη μορφή της Χέλγκα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.noizy.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου